• Vrijwilligers beleid

Zonder vrijwilligers geen vereniging!

Zo draait ook VV Lemelerveld op vrijwilligers die doordeweeks en in het weekend klaar staan om alles binnen de vereniging te regelen. Dit gebeurd voor of achter de schermen. Denk aan een ochtend, middag of avond in de kantine staan, onze velddienst of een wedstrijd fluiten bij de jeugd. Allemaal zichtbaar op het sportpark, maar ook binnen bestuur en commissies zijn vrijwilligers actief. Denk aan het organiseren van activiteiten zoals voetbalkampen en Jan Hagedoorn Memorial.

Hiervoor heeft VV Lemelerveld een Vrijwilligersbeleid opgesteld waarbij we voor een grotere groep vrijwilligers binnen de vereniging willen zorgen. Als we hier allemaal een steentje aan bij dragen, kan iedereen met plezier naar de vereniging gaan en blijven gaan.