• Lemelerveld – Fc Suryoye Mediteraneo

Die beroerde laatste minuten van een wedstrijd….Wat hebben de boys van Ruben Kloosterman dit seizoen het deksel al een aantal keren op de neus gehad zoals afgelopen zondag bij BWO. Er zal onderling nog flink over nagepraat zijn dat een 0-3 voorsprong  hoe dan ook over de streep getrokken moet worden.

A.s zondag staat er alweer een zes punten duel op het programma als FC Suryoye naar het Heidepark komt. In Enschede speelde Lemelerveld in het heen duel  een prima wedstrijd die in 2-2 eindigde. De Fc Suryoye heeft met Paul Krabbe een trainer aan het roer die zijn team graag dominant en aanvallend laat spelen.  Afgelopen zondag wist FC Suryoye in een doelpuntrijk duel eindelijk weer eens te winnen. In Enschede werd  STEVO met 6-4 verslagen na een 0-2 achterstand. STEVO trainer Otto Krabbe wordt komend seizoen de nieuwe trainer van FC Suryoye en hij zag tot zijn afgrijzen hoe zijn ploeg  in de tweede helft binnen een kwartier vier doelpunten om de oren kreeg! Het zegt alles over de kracht van het  vaardige FC Suryoye.
    Lemelerveld is dus gewaarschuwd want Fc  Suryoye heeft naast handige spitsen ook een paar spelers in de ploeg die van afstand gigantisch kunnen scoren.

Met nog acht duels te gaan wordt het voor een flink aantal clubs een spannende eindfase. Wie degradeert en wie weet het vege lijf te redden via de nacompetitie? Lemelerveld speelt nog uit bij koploper Bon Boys,  Eilermark, Stevo en Vorden terwijl thuis na deze zondag  AZC, Reutum en Witkampers op bezoek komen.
    Tegen Fc Suryoye is het  afwachten hoe het staat met de blessuregevallen na afgelopen zondag al was het positief dat de jonge Wout Butink na maanden van blessureleed weer enkele minuten kon maken.
    Het zal ongetwijfeld weer een enerverend duel worden en hopelijk komt het nu eens niet aan op die laatste minuten!

Aanvang op het Heidepark is 14.00 uur.

Het J.A.C.,  het geweldige Jeugd Activiteiten Comité, organiseert al heel veel jaren op zondagmiddag de verloting voor de jeugd en de Pupil van de Week! Deze middag is  de pupil van de week:

Semme Dubbink uit dat prachtige talentvolle JO 10-1 Veel plezier Semme!!

Fc Trias Vr 1 – Lemelerveld Vr 1.

Afgelopen zondagmiddag speelden Lemelerveld Vr 1 en koploper Victoria Boys Vr 2 een prachtig duel vol strijd en wat een  enorme vechtlust toonden de meiden van Rik Diepman en Ceedet Schol! De ervaren Romy Exel en topscorer Jill Heerink moesten geblesseerd naar de kant. De Apeldoornse vrouwen lieten zien niet voor niets bovenaan te staan  Met de geweldig spelende Sacha Roelofs en Yara Niens in het hart van de defensie bleven de Lemelelerveldse meiden tot het eind knokken voor een goed resultaat.  En wat als die kans vlak voor tijd er net wel in was gegaan… het mocht niet  zo zijn en bleef het bij 0-0.

Zondag gaan de meiden naar het verre Winterswijk om te spelen tegen de nummer 12 van de ranglijst Fc Trias. Dat is een club die in 2002  is ontstaan door een fusie tussen Spcl Kotten, vv Ratum en Fortuna Winterswijk. In het eerste duel op het Heidepark werd het 4-0 voor de Lemelerveldse meiden en werden er legio kansen gemist.
    Om 13.30 is de aftrap op sportpark t Huitinkveld in Winterswijk.