• Lemelerveld thuis tegen AZC.

In de wekelijkse  voorbeschouwing eerst even aandacht voor onze JO -19 die vorige week dinsdagavond  de halve finale bereikten  van het Zwaluwen bekertoernooi. Bij Owios in Oldebroek werd knap met 2-3 gewonnen. Op dinsdagavond 9 mei spelen de boys van trainer Gerben Mooibroek in Enschede tegen Avanti Wilskracht O-19 voor een plek in de finale. Verder info volgt nog over dit talentvolle team dat ook lijstaanvoerder is in de reguliere competitie!

Dan de mannen van Ruben Kloosterman: Na de zevenklapper tegen Eilermark  is het vertrouwen flink toegenomen maar altijd nog ligt de verzwaarde degradatie- en na competitie regeling  op de loer. Eindigen bij de bovenste acht in de 2e klasse I betekend handhaving.
    Aanstaande zondag wordt het, op de inmiddels groene grasmat van het Heidepark, een spannend duel tussen de nummers 10 en 11 van de 2e klasse I. De Algemene Zuthpense Combinatie, afgekort AZC, promoveerde afgelopen seizoen vanuit de derde klasse maar heeft het net als Lemelerveld erg lastig.  Tegen AZC hebben de Lemelervelders nog wat recht te zetten want in november werd in Zutphen een 4-0 nederlaag geleden. Het was zeker een van de mindere wedstrijden van de oranje –witten. De Zutphenaren speelden vorige week donderdagavond het inhaalduel tegen Stevo en gingen thuis met 1-3 onderuit.  Er staat voor AZC nog een helft tegen vv Vorden in de wachtrij. Dat duel werd enkele weken geleden halverwege gestaakt in verband met een blessure van de scheidsrechter. AZC stond op dat moment met 1-0 voor.

De wedstrijdselectie zal  na de donderdagavond training bekend worden. Voor Wout Butink en Teun in de Wal is het door allerlei blessures een vervelend periode. Spoedig herstel gewenst! Met de steun van de trouwe aanhang zal Lemelerveld alles in het werk moeten stellen de punten in eigen huis te houden.

De wedstrijd begint a.s. zondagmiddag op het Heidepark  om 14.00 uur

Pupil van de Week:
    Thijs Boksebeld uit Jo 10-3 is zondagmiddag de Pupil van de Week. Heel veel plezier Thijs!

……………………………………..

DVC 26 Vr 1 – Lemelerveld Vr 1.

Het was flink balen voor Vrouwen 1 dat zondag 2 april de wedstrijd tegen Dinxperlo Vr 1 werd afgelast. Die wedstrijd moest afgelopen paaszaterdag worden ingehaald. Door werk en andere bezigheden was een groot deel van het team afwezig en werden de jonge meiden van MO -17 bereid gevonden om in te vallen. Dat deden ze geweldig al moesten ze het in de slotfase afleggen tegen de Achterhoekse vrouwen en werd het 1-4.
    A.s zondag 16 april moeten de Lemelerveldse vrouwen 1 al vroeg uit bed  want om 10 uur worden ze aan de aftrap verwacht op sportpark De Nevelhorst aan de Vincwijkweg 12 in Didam!