• De (jeugd)opleiding van VV Lemelerveld is de levensader van de club. Wij begeleiden spelers in hun ontwikkeling met als uiteindelijke doel ons 1e elftal op niveau te kunnen laten spelen en dat gaat behoorlijk goed. VV Lemelerveld is actief op diverse fronten: jongens-, meisjes-, heren-, dames- en veteranenvoetbal.

Wij zijn opzoek naar een trainer voor ons MO17-1 dat in het seizoen 2022-2023 zal uitkomen in de 1e of 2e klasse. Trainingsdagen zijn in overleg bespreekbaar, wedstrijden worden gespeeld op zaterdagmiddag.

Wij zoeken een trainer met ervaring en bij voorkeur aan deze functie verwante papieren. Mochten deze niet aanwezig zijn, zijn er via de club mogelijkheden deze te behalen. De functie is per augustus 2022 beschikbaar.

Onderstaande punten dienen op jou van toepassing te zijn:
    * Je bent in staat om kwalitatief goede trainingen aan te bieden, tactisch onderlegd en hebt de capaciteit om hier resultaten mee te boeken.
    * Je hebt goede communicatieve vaardigheden
    * Je beschikt over stimulerende en leidinggevende capaciteiten
    * Je bent bekend met de cultuur van een dorpsclub
    Onderstaande punten behoren tot jouw takenpakket
    *Het trainen van MO17-1
    *Het, in overleg, selecteren en samenstellen van voetballers voor MO17-1
    *Het coachen van MO17-1
    *Trainings- en wedstrijdvoorbereidingen van MO17-1

De vergoeding die je zult ontvangen is afhankelijk van je ervaring en diploma’s en zal in overleg besproken worden.
    Ben jij onze nieuwe trainer? Neem dan contact op met Leon Cents. Heb je vragen? We gaan graag in gesprek om de mogelijkheden te verkennen.

Je sollicitatie en CV kun je mailen naar:
    technischecommissie@vvlemelerveld.nl

Leon Cents