• Seizoensafsluiting

Het voetbalseizoen bij vv Lemelerveld wordt ieder jaar in juni afgesloten met een feestelijk weekend voor jeugdteams en senioren. Op zaterdagochtend speelt de jongste jeugd met hun eigen team een wedstrijdje tegen vaders/moeders. Later op de dag neemt de oudere jeugd het in een onderlinge poule tegen elkaar op. Hierbij wordt gewerkt met een blinde stand, waardoor er verrassende winnaars uit de bus kunnen komen.

De zondag staat in het teken van de Jan Hagedoorn Memorial. Seniorenteams en JO-19-teams werken ‘s ochtends ieder twee wedstrijden af. Voorafgaand wordt er geloot welke teams tegen elkaar spelen. Net als zaterdags wordt er ook hier gewerkt met een blinde stand die vooraf bepaald wordt. De winnaar komt aan de muur in de kantine te hangen. Na afloop van de uitslag vindt er een groot feest plaats in de kantine, waarbij onder meer de uitslag van de Grote Verloting bekend wordt gemaakt. Ook zijn er nog diverse kleine verlotingsrondes met mooie prijzen.

Benieuw op welke datum de seizoenafsluiting dit jaar plaatsvindt? Neem een kijkje in onze agenda.