• Na een eerdere (veel makkelijkere) editie van Super Sunday tegen Lemelerveld 5e  stond nu Lemelerveld 6 op het programma. Het 4e was de competitie niet geweldig van start gegaan, 2 wedstrijden en 2 punten,  Ongeslagen! Maar het 6e wist uit 2 wedstrijden maar liefst 6 punten te behalen.

Na de blamage tegen SV Raalte moest er iemand op staan die aankomende week de verantwoordelijk nam voor het team. Benji wou het graag maar kon de druk niet aan en zei tegen mij in de auto:” Yannick train jij woensdag? Wil jij misschien training geven, ik durf en kan het niet aan”.  Dit was mijn moment dacht ik, en ging er meteen goed voorzitten. Wat kan ik ze woensdag nog leren? Hoe ga ik de meest seksloze gast met de grootste mond klein houden? Dit was allemaal niet zo moeilijk, het draaide om coaching en luisteren naar je teamgenoten! Wouter vindt dat ontzettend moeilijk. “ wouter kaats!” maar wouter draait toch open met als gevolg, balverlies..

Ik was weer blij na een lange tijd, elke week maar aanhoren hoe veel je schreeuwt in de wedstrijd, keffertje, seniel, dronkenlap, kon ik weer lachen. Op naar Zondag.

De trainer had besloten om 11;00 aanwezig te zijn i.p.v. 11:15, dit gaan we nooit meer doen. Mijn excuses voor deze domme gedachte. De selectie van onze Fuhrer Tom was bijna compleet, Rode biet was aan het snuiven in Zwolle en Glenneraal was nog geblesseerd ( kleine bitch die je bent). Big Len was zowaar optijd! Je ziet dat hij veranderd en dat is niet leuk.

De wedstrijd is van start! Onze snuivende piemelzuiger had fantastische fakkels geregeld maar kreeg die ze aan? Nee natuurlijk niet want wat kan Tieman nou wel? Ohja het afgeven aan het 5e die er een paar in de fucking rust afsteken, blijf lekker bij de snuif en grindr oke? Wij doen de rest wel.

Ik ga ook maar meteen even eerlijk zijn, Keffertje was niet zichzelf vandaag. Net zoals met de vrouwen, zijn leven en alles wat je kon verzinnen was ik er niet bij met mijn hoofd. Genoeg daarover want zonder mij zou dit team onder aan staan. In de eerste helft kregen we een behoorlijke kans, mooi voorzet vanaf rechts en dan denk je die hangt!  Niks is minder waar, Cristiano miste een gigantische kans ( dikke loser) maar de kans erop was dan nog erger want ook al stond de Neus daar buitenspel, vanaf 2 meter missen is echt een schande.

Enfin, de 2e helft, wij waren conditioneel fitter en zij wat Fysieker, zo kun je de 2e helft ook wel omschrijven. Sam kreeg hem op de volley, de bal zweeft, Keeper Budget Food wil hem pakken….. GOALLLLLLLL, Sammoe scoort en dan sta je ineens 1-0 voor.  We speelden aardig kregen wat kansen maar het mocht weer niet zo zijn, rond de 72e min kregen we de 1-1 aan de broek uit een corner. Ik zet godverdomme iedereen bij een man maar wie moet er sorry zeggen na de wedstrijd? U raadt het al. Voor de rest was het nazi butink die weer vervelend de mensen ging opnaaien om vervolgens zelf een paar rake klappen te incasseren van die vervelende oude mannetje van het 6e, wat een ongelofelijk naar volk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over Feite de kip, die deze keer geen vinger in iemand zn anus propte maar onze Holleeder bij de keel greep. Honourable mention: Stijn veltmaat kreeg complete storing toen een bal voor zijn voeten kwam, je hoorde iedereen zeggen:”Rust Stijn! Alle tijd!”, neehoor Storing Stijn schiet de bal gewoon bij zijn vriend Teu in de tuin. Zo ging het nog wel even verder en kon denk ik iedereen wel blij zijn met de einduitslag: 1-1

Na de wedstrijd:

DJ Jasper Esman trapte ons feest af, het thema:” Goed fout”.  Bier an de bek en giet maar vol. Lekker zuipen, team snus erbij, sigaretje hier en daar en mijn hemel wat een zondag. Jammer dat sommige mensen het niet kunnen waarderen dat er z’n mooi feest wordt georganiseerd maar hem smeren vanwege familie dingen of fucking boodschappen. Rond de klok van 17:00 kwam onze zanger Gerard Paltz, fenomeen.

Hoekje:

Ik weet hier niks meer van, werd wakker met een bult op mn kop. Wel fijn dat na de wedstrijd de 2 teams zo goed met elkaar kunnen vinden, Thanks P voor het naar huis brengen. Volgende week zondag spelen we tegen: Overwetering, en dan doen we het weer dunnetjes over.

Keffertje